Aså förlåt !!

Förlåt att jag inte har bloggat men de har varit fullspäckat med läxor och prov den här veckan så jag har bara pluggat pluggat och pluggat.
I onsdags var de kemiPROV
idag är de matte omprov och tyska glosor.
imorgon är de engelska reovisningar, matte prov del B, Och att lämna in so arbetet !!
För mycket aså. Och så har jag samtal idag klockan  16.40.
Vill inte tänka på de ......
Elin har gjort en jätte fin design till treanglar.blogg.se snälla kolla den e jätte fin <33
Idag fyller våran svenska-engelska lärare år :D Grattis grattis grattis <33

Det svider på mina ögonlock och så e de typ prickar på dom :S Vad kan de vara :S

Ska gå nu :D Hejhejhejhej då <3333
PussMina två söta systrar <333 Den blonda är Veronica , den på de här kortet brunhåriga är Angelica :D Måste ha vart skenet för hon har typ ljusblont :) <33333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!