Borttappad mobil :(

Hej och snart god natt ;) Ska snart gå och sova för jag är jätte trött :O
Har letat jätte länge efter min mobil ! Den e borta :(

HIttar den inte någonstans :( Har allt  på den !! Mitt doodle jump rekord å allt !! Är förresten bäst i klassen på doodle jump :P Jag har 193 000 :D Tjiihoo :D

Men jag kom på att den kanske kan vara i elins jacka :P

Skönt med fredag imorgon :D
Nu sitter jag och kollar på göta kanal 2 på tv 4+ :) Men snart ska ja knyta mig :P hahaha var bara tvungen att säga så för att ja hatar när folk säger så :P låter som om dom knyter e knut om sig själva eller nåt :p Har varit jätte törstig hela dagen !! Måste gå och ta vatten nu :P

Heej då och god natt <333333

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!