Heej :D

Hej :D Nu ska jag berätta vad vi gjorde :D Vi åkte upp till stockholm typ och in på ett hotell :) Formule 1 :D
Då lunchade vi sen lite på McDonalds , sen så åkte vi till cosmonova :D Det var skiiiiiiiiiiit kul där :D vi kollade först på allt sen så kollade vi på en film som hette sea monster :D Det är så coolt att de går att göra sånt där :D 3D aså :P
Sen så åkte vi till hotellet ett tag å vilade å sen på kvällen åkte vi till heron city och åt på pizza hut :D Det var jätte små pizzor :P Hur stavas de xd hahah ni fattar väll :P '
Men dom e så tjocka å mäktiga så man orkade dom knappt xD
Jag hade grillad kyckling , paprika å färska champinjoner på min pizza :) Vevve hade bara ost :P hon e en ost älskare :P Å andreas hade något med bearneise ( stavning) sås på :)
Sen gick vi ner till Willys och köpte chips och lite :)
När vi kom tbx till hotellet så kollade vi på tv och så spelade vi kort och åt chips å sånt :P Vi somna typ runt halv 1 :)  Vi skulle checka ut 12 senaste tiden :) Så då åkte dom och lämnade mig hemma , dom skulle upp och hämta någon soffa som dom hade köpt :) Den var fin :)
Idag har jag gått i skolan :) Och alltså så jävla lågt Jesper ....
Han fick veta vem Sara gillade så skrek han de över hela jävla klassrummet ! Å några andra killar som hade hans nummer skickade till han som hon gillar att han gillade henne å att hon ville ha han i säng å allt :S Aså jag blir så jävla sur ! tycker bara ni kan växa upp nu för fan ! Ni går i sjuan å ska börja åttan till höst !!!!!
Sara blev jätte ledsen !! Vad skulle ni , tycka om sara hade skrikit rakt ut att du gillar någon å så skulle jag å elin typ skickat till henne att du vill ha henne i säng !! Så jävla lågt .
Om jag var Sara skulle jag nog ha gått hem för dagen ! Men du var starkt och gick där och tog emot allas spydiga kommentarer ! Det var väldigt Starkt Sara !
Om du klarar det här klarar du allt ! Tänk som Tor och jag sa , Det kanske blir bättre nu :)
Älskar dig Sara <33

Hoppas och ber nu att Ni växer upp till nästa år ..
Hej då alla andra som har lite vett i skallen ..

ps .kommer lägga ut alla bilder på fb sen :) Å de fanns jätte coola speglar som gick ihop så man kunde ta kort så blev man två :P Tog massor med såna bilder :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nelly

Ja de var jävligt lågt av dom -_-

2011-04-04 | 16:08:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!