Ikväll äre Sara som gäller :D

Hej hej :D Ikväll är det gratis hockey :D Gå vetja :) Men själv ska man till Sara då :P
Vi ska vara ett tag xD

Ville inte gå på hockey för de e alltid KAOS när de är gratis !
Jag får typ bara panik ! Jag har lite klaustrofobi när de blir riktigt tajt och då är det inte bra att gå på en gratis SSK match :S
Så jag chillar hos Sara istället :D  Idag var en rolig dag i skolan också fast de blev lite jobbigt på kemi lektionen för jag sitter precis vid fönstret och det var en videungsbuske precis utanför och då började jag sjunga på sov du lilla videung å de blev ganska jobbigt sen för liksom de e en låt som symboliserar Maja . Vi hade den låten på hennes begravning :(
Så jag fick tårar i ögonen å de kom nog en tår å Sara var så gullig för hon började nästan också gråta för hon vet ju om allt som har hänt och när hon såg mig gråta så blev de känsligt för henne också ,

Låten passar verkligen , Hon är min lilla Vide <33
Ha de bra ni :D <3333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!