Måndag morgon :(

Hej och god morgon :) Sitter brevid lilla bebban och kollar på vakna med the voice :D Ska gå kvart i 9 .
Måndag .. Suck .. bara några biljader sekunder kvar till helg ;) och då ska kanske jag sara å elin ha en tjejkväll :D
Jag har ganska mycket i skolan den här veckan :( Glosor i tyska! kemiprov! ska lämna in so arbetet på torsdag . de bävar jag mest för . måste skriva klart allt först och sen måste jag skriva rent !
Förra so arbetet vi skulle lämna in satt jag ungefär 9 timmar i sträck nästan och skrev ! fattar ni hur ont de gjorde i min hand !!
Men funderar på att skriva de på datan och typ skicka till någon som har skrivare så skriver jag ut de från datan istället :)

Rensade min garderob igår ;) Jag  slängde nästan hälften av alla kläder för att de var för smått ;)
Ja den är ganska tom just nu ialefall ;)
Måste ner på stan med mamma och köpa nytt :D
Sista veckan nu ialefall ;D sen är de påsklov och näst nästa vecka är de något annat på måndag och så har vi studiedag på tisdag :D Skönt att börja på en onsdag :D <333

Ska gå om 10 minuter så måste börja göra mig iordning :D Puss Puss <33 Heej då <33
Ha en bra dag <333
Ska bara säga några bloggar . www.angelicasofiewallen.blogg.se   www.babydollprincess.blogg.se
www.sarasundstrand.blogg.se    www.highjump.blogg.se    www.eriikaas.blogg.se :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!