Mår illa !!!!

Heej och god morgon . Mår jätte illa idag ! Men ja tror de e för att jag har varit vaken nu sen 04.30 och ja vaknade först kl. 02.00 och kollade tv då i ungefär 1 timme för ja kunde inte somna så då somnade ja kanske 20 över 03.00
Somnade vid tolv så sammanlagt har jag sovit 3 och en halv timme ca !!!! Å jag har ju inte ätit för de vore ganska konstigt att gå upp klockan 02.00 och äta frukost :P

Men de börjar avstå nu för nu har ja tagit en tarik yogurt med flingor å så har ja lyckas åstakommit några få luftrapar :P Kan inte göra de så ofta :P
Kollar på vakna med the voice nu :D om 40 minuter ska dom bada i bajsvatten :P
Usch aså vad äckligt !! Och de e säkert skiiit kallt i vattnet !! De e liksom en jätte regning dag och blåser å usch stackars dom !

skolan tar kol på mig !! de e tack vare den som jag inte kan sova ! När de e skola är de dussintals med läxor!! Förra veckan ialefall , och när de e ledigt ligger man och tänker på allt !!

Nu ska jag sluta blogga för jag skriver högst 1 mening i minuten :p
Hej då <33 älskar eeer <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!