Min Framtida Tatuering :)

Heej :) Jag tänkte bara visa hur min framtida tatuering kommer att se ut :) Jag ska göra den när jag blir 18 år

Och får ta tatueringar utan föräldrars tillstånd :P

Dom kommer ju ofc veta om den , de e ju faktiskt en tatuering som rör alla i familjen . En minnes tatuering .

En människa , ett barn som ingen någonsin kommer att glömma liksom . Och ovnanför hjärtat ska det stå en text som går så här : Du Kommer Alltid Finnas I Mitt Hjärta, I Mina Tankar Och I Min Själ. Min Älskade HjärteSyster Maja Linnea Wallén <33

Syftet med bilden för mig är att Maja alltid kommer vara nära mig . På riktigt .
Och att hon för alltid kommer vara ett barn. Ett litet barn <33
Älskar dig maja <333

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!