Rolig dag med Sara och Elin :D

Heej heeej :D förlåt att jag inte har bloggat men har inte haft tid :( Och i Torsdags var jag med Elin och Sara :D Vi var ute och tog massor med pic :D Om ni vill se bilderna gå in på min facebook logg och kolla på bilderna där de står : Moa Elin och Sara ute på äventyr :D
Vissa bilder blev verkligen skiit coola och fina :D

Ssk åkte ut ur kvalet igår å på så sett ut ur elitserien . Nästa år ska vi spela i allsvenskan :( Men då får man väll hoppas på att se lite vinster istället .

Igår hade vi matteprov , Bråk . De gick ganska bra :)
Sara fick lite panik , Kan inte säga varför för då skulle ja bli mördad :P  Hahah de var ganska roligt tyckte jag xD
Hahaha förlåt Sara xD Men allvarligt xdxdxdxdxdxdxd hahahahahahahahaahahahahahah :p

Var så rädd att kameran skulle ramla ner :P Hade på självutlösare å den stog på en sten i storm xD Men som tur var överlevde den :P

Heej då nu alla :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!