Stan med bästa mamma idag <333

Heej heeej :D Idag var jag och mamma nere på stan :D Vi gick till HM i ungefär 40 minuer :P
Jag hittade 8 plagg som jag skulle testa och köpte 4 av dom :)  En av dom e ett svart linne . Helt vanligt bara :D Och en kort tröja som man har linnet under med texten : 4-ever is a long time .
Och en tröja som e grå med typ : welcome to the united states of love :P Och ett linne som e typ skit cool i ryggen å så e de bananer som hänger typ som ett halsband :D Aså som e i tröjan ;)
Så här ser de ut <33 Alla plagg aså <3
Den här var koftan jag köpte i skärolmen i fredags :)Banan linnet :DRyggen på bananlinnet :D
De svarta linnet :) Helt vanligt :) Love tröjan ;)

Och de här är den korta tröjan :)

Tyckte alla var väldigt fina :) Snart ska jag åka ut till pappa :) Vi ska äta på kinarestaurang idag å imorn ska vi på bio och se hur många lingon finns det i världen :D Den e säkert jätte bra <33 Å på onsdag blir de Saras place som gäller då :D

Tyckte mest om banan linnet faktiskt ;)  Jag kom till stan med 900 kr och gick hem med 475 kr ;) Hahah men jag tycker de e värt de för jag behöver verkligen nya kläder nu ;)

Nu ska jag göra iordning mig för pappa kommer om 20 minuter :)
Hej då <33 Älskar er <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!