Tisdag .. Och snaart fredag ;D

Hej:) Har varit hemma ett tag nu men har inte tänkt på att blogga ;)
Men du är de väll dags då antar jag :D
I skolan idag hände inget specielt :) Det var en vanlig Tisdag :) Men vi kollar på " i rymden finns inga känslor" på svenskan :) De vi hann se var jätte bra ialefall :D

Imorgon är de onsdag :D den mattefriadagen :D Jippi :D
Och snart snart snart är de fredag :D På söndag ska jag åka ut till pappa och vara där till tisdag :)

Och nästa onsdag ska jag sara å elin sova hos sara :) Då ska vi gå och äta på max :P Jaa andre vi ska ha tjejkväll på max ! ;) Han tror att vi ska ha de på max ! suck :P
vad e de på tv på tisdagar ?? fast kommer nog inte kunna kolla på så mycket på tv för jag har kemi prov imorgon :( Så måste träna mycket på de :( Och på fredag är de matte prov B-delen :( den e mycket svårare ! kommer nog inte klara de tror ja . Usch vad jag hatar matte !

Men nu måste jag träna kemi :)
Puss Puss heej då ;) <33333333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!