Vill skriva nu ett långt inlägg innan jag vilar ;D

Hej hej :D Jag sitter och kollar fotboll nu :P no life i know :P Hatar faktiskt fotboll :P venne varför jag kollar på de :P fast ja kollar inte så mycket för de ända jag gör är att se fram emot saker :D

Den 5 Juni ska jag , mamma , mormor , veronica , hennes andreas, ackis, och hennes andreas på kryssning :D ska bli kul när de e så där många :D Elin är på kryssning nu <33 Lyllo henne <33
Men de ser jag massor fram emot har typ bilder i huvudet på vilka kläder , skor å smycken ja ska ha på mig och typ hur håret ska vara :P
Och en annan sak som jag ser fram emot är att jag ska åka till grönan med några vänner den 20 juni :D där har ja typ också börjat planera saker :P när vi måste ta tåget upp å så xD

Ja jag vet jag är ett kontroll freak :P Men jag älskar älskar älskar verkligen att planera saker , Tycker det äär skiiita roligt :D

Ägigaste kemi lektionen idag :D vi skulle göra ett experiment där man skulle ta tid och självklart skulle vi vara guldfiskar just då och glömma att ta tid ! :P
Hahahah å så började vi sjunga på den där oo yeah yo yo yo oo yeah yo yo yo :P om ni har kollat eva och adam någon gång så vet ni vilken de e :P
Vi fick miffo termometrar ju :P De högsta våran gick till var typ 98 grader å så tog karin deras temp :P och gjorde å de var 108 grader på den :S 
Skit material :P Vi har sovmorgon imorgon :D Anna är inte där så vi har inte svenska så vi börjar inte förns 09.45 :D
Jag började idag på hela veckan och de känns som om de gått en hel vecka ! de går  jäääätte långsamt ju !!

Men nu ska ja nog ta en macke och en kopp te :D :D  Och på lördag flyttar min lilla älskling :( Vevve ! Vill inte att min lilla Bebis ska flytta från mig :( <333333 Kommer sakna henne jätte mycket <333
Dom sa till oss igår bah : Vi kommer nog vara här större delen av tiden :P
Hoppas ialefall :P

Vill bara säga en sak om fotbollen !! SKA BYTA KANAL FÖR FOTBOLL ÄR SÅ JÄVLA TRÅKIGT Å DE ÄR BARA WB SOM KOLLAR PÅ DE !! ( kanske inte alla men några i min klass ialefall) Å JA FATTAR INTE VAD DE E FÖR ROLIGT ME DE !! MAN JAGAR EN BOLL !!! visst i hockey jagar man en puck men de händer ju lite tacklingar å slagsmål då å då  !! JAG VILL SE LITE FIGHT !!! INTE BARA BEN SOM SPARKAR PÅ BOLLAR HELA JÄVLA TIDEN !!!!

så de var allt för mig den här trevliga onsdagskvällen :D
Ha de gött <333Jag ( i mitten ) Vevve ( till höger) Ackis ( till vänster) <333 Systrarna bäääst <3333333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!