Ville bara tacka <33 Ni är underbara<33

Hej och godmorgon <33 Ville bara säga tack tack tack !! Ni är underbara alla läsare ! Hade 13 läsare igår och 18 läsare i lördags!! 18!!! Ni är underbara <33333 Älskar älskar älskar er !!

Ni betyder mycket ! Det e roligt att skriva när man vet att de faktiskt e ett 20 tal som läser :D
Inte typ bara 2 å de e ens närmaste vänner ;) E jätte glad över de här ialefall ! Fortsätt så :)
Kommentera gärna också så jag vet vilka ni är :D Men de är absolut inget måste <3 Vet att de e ganska jobbigt ;)

Snart ska jag och pappa ut till båten och städa den inför att vi ska lägga i den nästa helg i vattnet :)
Sen ska vi äta middag på pizzerian här ute sen :) Deras ost och skinksallad är skiiit good <33
Kan verkligen rekomendera den ! enhörna pizzeria , ost o skinksalladen:)
Pappa tar alltid den grekiska salladen :) fast jag tycker inte den e så god för de e äckliga saker i :P
Dom har en räksallad men räkorna brukar vara frysta . :( Tonfisk sallad finns de också :) Den e också ganska god :)
Men ha de bra alla läsare nu :D JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ER !!!!!!! <333333

Jag är nallen och ni är hjärtat <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!