Vevve är hemma !! :D

Heej :) Veronica och hennes kille har varit i Thailand i två veckor och igår kom dom hem :D Dom var skit bruna . Inte kul att stå bredvid henne xD . Hon har gjort en hårförlägning där nere :) Hon är jätte fin , Och dom hade målat hennes naglar , Skiit fiint ! De var handgjort! De var skit fina blommor på . Thailändarna är jätte duktiga . Veronica hade köpt FYRA väskor. FYRA !!! fattar ni :P Å typ fyra bikinis och hon hade köpt massor :) Jag fick ett jätte fint halsband , En skiiit snygg bikini , och en jätte söt penna :D De är en thailänsk gumma högst upp typ :D Skit sööt <3
Och Veronica och Andreas har en överraskning till mig som ja ganska självklart inte får veta om :P Men jag är jätte nyfiken !! Vill veta xD Aja :P Här kommer några bilder på sakerna jag fick av Veronica :D <3Pennan :)Halsbandet :)Bikinin :DBaksidan av bikini underdelen :)
Chanel <3



Love you Veronica
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!