Älskar dig av hela mitt hjärta <333

Som vissa längtar efter sommarn
längtar jag efter dig
Som vissa vill känna solens värme
vill jag känna värme från dig
Som vissa tycker sommarn är långt borta
tycker jag du är
Som vissa älskar sommarn
älskar jag dig <3


Jag ska älska dig tills döden skiljer oss åt
jag ska vara stark och svälja min gråt
Jag ska vänta tills tiden tagit slut
ända tills mitt sista andetag ebbat ut
Du är glöden som brinner inom mig
all min kärlek
all min sorg
är på grund av dig


Vet du hur ofta jag tänker på dig
att du dagarna i ända finns i tankarna hos mig
Vet du hur söt du är när du ler
att jag smygtittar på dig när du inte ser
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt
att jag drömmer om dig varje natt
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär
att jag alltid vill vara där du är
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå
att jag önskar att det kunde bli vi två
Vet du att... Jag älskar dig



Du har en egen plats i mitt hjärta
en plats fylld av glädje och smärta
Den delen kan du aldrig ta ifrån min
inte ens om någon annan skulle få dig
Nej dig kommer jag aldrig att glömma
i mitt hjärta ska jag dig gömma
I ett hörn kommer du alltid att finnas
för du är en människa jag vill minnas
Tro de eller ej
jag kommer alltid älska dig




I wrote his name in the sand
but the wind took it
I wrote his name on a stone
but the water took it
I wrote his name on a paper
but the fire took it
So i wrote his name in my heart
and it will be there forever


Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!