Dagen med Syrsan vaar BÄÄÄÄST !!!!!!!!!!!!!!!!

Haalloj :D
Idag var jag och Sara och badade :P Jag kan säga : vi hade INTE tur med vädret ;)
Nu har jag ont i mina ben utav bara helvete !! Jag gick ut med bebis en halvlångpromenad imorse ! Efter de gick ja till Sara ! Sen gick vi till Eklundsnäs !! Därifrån bort till bryggan! Från bryggan till ett annat ställe! Till toan och bytte om ! Gick hem från eklundsnäs! Gick hem till sara ! Från sara till max ! Och sen hem igen -_-
Kan ni förstå hur ont jag har :P

Dee var jätte roligt :P Först så vågade inte ja hoppa i :P Sara gjorde de :P Men ja ville gå i och sen hoppa :D
De var en anka där som stalkade oss :P vi döpte HONOM till ANKI :P Men ibörjan var vi jättte rädda för den för den kom rakt emot oss :P Och jag typ började simma åtåt :P
Sen så greppade massa sjögräs tag om min fot och jag fick panik och började typ gallskrika :P Och så fastnade vi i lera :P Sara tappade sina skor hela tiden :P
Jag skulle gå upp först från stegen från bryggan å ja fick värsta tok rycket å bara sprang upp och sen hoppde ja i igen :P När ja kom upp över vatten ytan sara bah stog där å stirra :P
Min bikini åkte upp HEEELA tiden när ja hoppa xD
:P Måste ha band bikini :P
Sen så skulle vi gå ett typ en klippa :P Å vi gick i vattnet och vi skulle vara envisa med att gå i vattnet heela vägen :P
Å sen började de komma sjögräs :P å så blev de lite djupare å sara bärde våra väskor xD Hon hade dom OVANPÅ huvudet xD
Hahahahaha jag börjar skratta bara ja tänker på de xD
Och anki visade oss vägen hela tiden men till slut blev de för svårt för männsikorna :P

Sen så gick vi till en toa för att byta om och då kom de in en typ tjeckisk familj och började snacka SKIT högt :P
Och ungarna skrek och allt :P man börja fundera om de var värsta misshandeln :P
Sen på vägen hem bestämde vi att vi skulle äta på max :)

Så vi gick dit :) Bääästa ;) vi tog sallad :D Men den var inte god xD
Efter vi hade ätit så köpte vi en lyxShacke (stavning) och när sara beställde så fick ja värsta skrattattacken :P
Sara sa till kassörskan : 2 lyxshake med smak av jordgubb !! ;D Hahahahaha :D Och innan frågade on vad hon skulle säga ja bah : men säg nåt me jordgubbar
Hon bah : Aa jag går dit och säger ! två jordgubbar tack :P Började asgarva xD
De var så himla kul de hände MASSOR med mer roligt men orkar verkligen inte skriva allt xD

Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :D <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louka - fotoblogg

Anmäl dig till dagensblogg och du har chansen att få din blogg i rampljuset inför mina dryga 150 bloggläsare!:) ♥

2011-06-24 | 19:30:18
http://louka.devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!