Fullt upp idag :D

Tjabba :D
Idag har de varit fullt upp :)
PÅ förmiddag gick man ner på stan! Efter de så kom vi hem och så kollade vi på pirates of the caribien 1 ;)
Den e bäst tycker ja ;)
Sen när Andreas kom hem ( juste jag sov hos vevve å andreas med bebban , de var jätte kuul :D ) så åkte vi och badade och solade i Tumba :D
Se åkte vi och åt på robbans pizza :D VÄRLDENS största pizza jag lovar ;)
Å nu e man hemma igen och skriver ett litet inlägg till mina underbara läsare :D
Småkollar på dan fotbollen mellan Kanada Frankrike :D
Hahah såg en sak på en blogg som ja börja asgarva åt ;) No fantasy you know ;P En ledtråd ;D
Hahaha kan inte sluta garva xD

Ps. Bebis är inte så där tokigt längre xD
Puss <33 Glöm inte att Veckans blogg avslutas på Lördag :) Anmäl er om ni inte redan gjort de :D
Puss <33 :* ( jag blev jätte bränd när ja var och sola med ackis ;) Min bikini överdel har en ring imitten så ja har en rund ring på magen xD )
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Noemie

sv' naw tack, din blogg är också fin :D

jodå allt är jätte bra med mig, hur är det själv? :D



sprida varandras bloggar? :D

2011-06-30 | 20:14:52
http://noemies.blogg.se/
Noemie

svä det blir super,

jag sprider även på msn, gör du också det då? :D

2011-06-30 | 20:20:42
http://noemies.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!