Jag står inför ett svårt val.....

Hej igen :) Jag står inför ett väldigt svårt beslut just nu....
Ang mitt hår.
Aså jag älskar att vara blond men ibland känns de som om de inte är jag , och jag är jätte rädd att mitt hår ska gå av om jag fortsätter blondera :(
Och då vill jag (ibland) Färga brunt för att sen låta min riktiga hårfärg komma fram.
De skulle jag vilja. Men jag kommer ihåg förra gången jag var brunhårig. Jag slutade blond igen.
Snälla hjälp mig !
Kan verkligen inte bestämma mig. Och de e så fult med utväxten !

Aja snälla säg vad ni tycker :) <33 Kärlek och god natt <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jessica

sv: tack, det är bra, själv?:)

kram

2011-06-30 | 23:56:06
http://jesssiicas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!