Mamma och jag på kolgrillen :D Sen Energy Drink :D

Hej hej :D Nu sitter ja och kollar tv med mamma :D
Vi har varit och ätit på kolgrillen :D Jag bjöd mamma <3 De var hennes mors dag present av mig :)
Vi åt kyckling souvlaki :D de var suuuper gott !!
Efter de så åkte vi och handlade :) Nu sitter mamma och jag och dricker Energy Drink :D
Den e sååå good ! Mycket godare än red bull och mycket billigare också :D

SOMMAR LOOOV !!! YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHH :D Nu vill jag BADA !!!!
Om någon ( mina tjejkompisar endast :P ) kommentera så får vi bestäma dag :D

Nu kollar jag på " en mor till Salu "  De e en sån där buskis från falkenberg vallarna :D jag ÄLSKAR såna :D
Ska kolla på de nu :D <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!