Midsommar och Mygg!!

Hej alla :D
Nu har vi kommit em från båten :)
De har varit skiit skojigt xD Fast de gungar nu :P De gungade ganska mycket på båten så både mamma å ja tycker de gungar ;)
Jag är verkligen skiit trött nu !!
När vi kom hem för nån timme sen så la ja mig å så somna ja ;)
Alla som känner mig förstår verkligen att ja var dööööö trött för jag kan verkligen inte sova på dagarna ( i vanliga fall) :)

Ikväll börjar sommarkrysset :D Yeeaah :D de e sommar för mig xD
De ska bli kul och se :)

Vet ni ?? ni tänker säkert bara nu men läs allt.
Jag har fått 11 myggbett!!
Nu kommer de .... PÅ HÖGERHANDEN !!!!!!!!!!
Vi hade fått in massor med mygg i båten å dom surra ovanför mig och bet.
Surra och bet -_-
Och jag har 27 st på benen!! Dom verkar älska mitt blod !!!
Nu ska jag sitta och kolla runt på några bloggar :) Sees älsklingar :* <333Och de e myycket mer !!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

jo det är kanon! händer ikväll då? =)

2011-06-25 | 18:38:13
http://alinah.se
Matilda

Roligt att du vill vara med i veckans blogg hos mig!

Drar vinnarna på fredag så håll utkik, det kan vara du! :D

2011-06-25 | 19:21:08
http://matildas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!