Min FavoritJumpsuits Garderob från Nelly.com :)

1. Den här är så söt ! Älskar att den är blommig <3
Jätte fin Jumpsuit med resår i midjan :) 299 kr :)

2.Den här har jag kollat på förut :)
De orangea och gröna passar jätte bra tsm och de blir en fin konstrakt med de bruna skärpet :) 249 kr

3. De e en kort kjol men shorts under ! Beauti <33
Den e så söt ! Tänk när man är brun !! 379 kr :)

5. En lite mys jumpsuite :D
Älskar färgen :) 249 kr :)

6.Den e cool men jag ser miffad ut i såna för att ja e kort :P
Den  e häftig men som sagt , ja e för kort ;) 499 kr :S

7. Färgen och volangerna är underbara !!
Fast en sak som stör mig e de bruna detaljerna , typ fjädrar ;P
599 kr :(

8. Älskar snörningen vid bröstet :)
Snörningen är jätte fin :D De bruna ger en känsla av personlighet :D Venne varför ;) 359 kr :)

9. Den ser så mysig ut :D
Samma med min korthet men att gå hemma i skulle aldrig vara fel :D 599 kr :)

10. Jätte gullig :)
Detaljerna är fjärilar i olika färger :) 379 kr :)

Imorgon kommer Favorit Sko garderoben :D <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmiiiss

RE Tack så mycket! :)

2011-06-27 | 20:29:35
http://mimmiiiss.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!