Min favoritKlännings Garderob från Nelly.com :D

1. Enligt mig världens snyggaste klänning !!
Alvia one Shoulder :D Tyvärr lite dyr! 399 kr !

2.En väldigt gullig klänning :D
Väldigt söt med den färglada överdelen :D Också 399 kr :)

3.Jätte söt sommarklänning :)
Suppline dress :D Också 399 kr :)

4.En klänning som passar super om du är ute på havet :D
Salima Stripe Dress :D Jätte gullig! Den kostade "bara" 279 kr :D

5.Som ni märker gillar jag klänningar med en arm :D
Söt strand klänning :D Junia One Shoulder Dress :) 399 kr :)

6.Jätte fin höstklänning :D
Jag tycker de ser jätte coolt ut med såna där armar :D Jag vill haa den häär! ;)

7. ÄLSKAR DEN HÄR FÄRGEN :D
Rosa och vit! Jag säger bara . I WANT IT !!! Summer Contrast DreSS :)349 kr

8.Tycker om färgen och detaljerna vid halsen :)
Den är fin med t-shirt armar :) Färgen och detaljerna passar jätte bra :) 379 kr

9.Den här är en enkel sommar klänning :)
Den är jätte gullig men jag skulle faktiskt inte ge 249 kr för den :(

10.Jag älskar den här! Älskar Älskar Älskar <333
Den är så fin med spets armarna :D Älskar den <33 349 kr :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Felicia B -MYFELLAAN -♥-

sv; aa :)

2011-06-27 | 16:40:47
http://myfellaan.blogg.se/
MATILDA GRÖNQVIST

tack så mycket :)

ja det är det!

2011-06-27 | 19:14:54
http://matildagronqvist.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!