Ännu en Tisdag avklarad :)

Hej alla :) kom hem från skolan för ungefär 1 timme sen..  Sista lektionen var de en polis hos oss som berättad elite om vad de innebar att vara polis och så :)
Idag var de faktiskt god mat i skolan :S Det var kyckling och currygryta med pasta :) Jätte god faktiskt :)
Men inget slår de som jag ska äta här hemma snart :D

MIN KÖTTBULLSSALLAD :D Hahaha jag älskar de de e skiita gott :D
Jag bara kom på de liksom , Aså köttbullssallad :P inte så vanligt eller xD
Imorgon ska jag göra so provet som dom andra gjorde i torsdags när jag var sjuk . Och idag gjorde jag glosorna som var till förra veckan också :) Dom var jätte lätta :)

Klockan 18.00 ska mammas kompis Jennie komma hit :) Trevligt Trevligt :)

Var nog allt de där :)  Hoppas ni mår bra :) <33 Love yaa :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!