Bästa Fredagen i hela mitt liv :D

Heeeej heeeeej :D :D :D

Det har hänt sååå mycket roligt idag xD Har skrattat heeeela tiden nästan juu XD
Hahaha Sara har underskåp och hon måste sätta sig på knä ! Jag och elin satte oss på hennes rygg hon bah : JAG BRISTER ! ;P och de gjorde hon också xD Alla vi tre ramlade ner på golvet xD Hahahahah så jävla kuuuligt xD Och aså Andre hade verkligen tagit något på gympan xD Han var helt sjuk i huvudet xD Vi körde badminton och de ända han gjorde var att kräla runt på golvet som en säl xD


Kan inte förklara allt xD Och Jag har ett jätte stort blåmärke på armen nu !! Tack så mycket POTTAN !!

Trevlig helg alla :D :D <33333333333333333333333333333333333333333333

:D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!