Heej och godmorgon :)

Hej och godmorgon :)  Är ni vakna ? :D Haha jag vaknade ganska tidigt , den var runt 09.00 , Då satte jag mig och läste en skvaller tidning :D Hahah :P Aså Lindsey Lohan (stavning) Har blivit skit ful efter alla operationer! Hon var jätte söt förut ! Och hon är lesbisk !! Shiit de visste jag verkligen inte :P
Igår hittade jag två jätte snygga sommarklänningar från bubbleroom ! Dom ska jag köpa , dom var jätte söta . Ska lägga ut bilder på dom i slutet av inlägget :) Ska in på Nelly.com och kolla om dom har nått nu :) Har fått mer pengar nu så ja ska shoppa loss :D  Bloggens namn är verkligen jag :P

På tordag ska jag sova hos Emelie <3 Ska bli kul , Hon kan få gästblogga :)   Inatt sov Både Veronicas Och Angelicas Andreasor här :P Deras killar heter båda Andreas :P Så om ja skriver Vandreas är det veronias kille och om det är Aandreas är de Angelicas :D Vandreas hund bruce sov också här. Han är jätte sööt :) Och Bebis och Han bråkade inte så mycket som dom brukar göra :P Förresten Bebis är våran hund :P Han är en chihuahua ;D Puss Puss :)149:- :)Den är så söt :) 199:-
Det var dom klänningarna jag tänker köpa :) Vill ha några skor också :P Får se om ja hittar nåt :)

Det här är Bebis :D <3 Love you Bebban <3

Älskar er !! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie <33

Hej,

Ja vill gärna gästblogga! :)

Guuud vad fina klänningar!

Love youuu <3

2011-03-01 | 10:46:23
Moa<33

Vad kul :D Ja visst är dom :) Love youu <3

2011-03-01 | 11:22:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!