Lever på alvedon :(

Hej hej ;! Just nu lever jag nästan på alvedon. Vaknade imorse och hade JÄTTE ont i halsen :(

Det var inte roligt . Fick som vanligt gå och ta en alvedon , Just nu tar jag såna man sväljer hela med filmjök , för de första så går den lättare ner med filmjölk ( kan rekomdera de till er som har svårt för att svälja tabletter ) , Och för de andra så tar ja sån man sväljer för jag börjar nästan alltid spy av såna man lägger på tungan eller brus.
DE ÄR SÅ ÄCKLIGT !!!jag hatar verkligen de , BLÄÄÄÄ :(

Börjat få ont i huvudet igen ..... SUUUUUCK !!!

Heej heej heej dåå <333Makeup VS No Makeup<33 så här har jag sett ut några dagar nu :( :( :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!