Lite om mig själv :D

Hej , ja har precis vaknat och finns inte nåt att skriva om så jag tänkte berätta lite om mig själv :)
Jag heter Moa Margareta Wallén , Margareta är efter mormor :) Jag är född i augusti  1997,
Jag har tre systrar , Men bara två av dom som är i livet . Veronica , Angelica och Maja , Maja är våran ängel nu <3 Hon dog när jag var två år <3
Jag ÄLSKAR ketshup ;D Har de till nästan allt :)  En gång hade ja de på en knäcke macka, De var sådär :/
Jag går i sjuan i blombacka :)   Jag har alltid tyckt om att sjunga , men de har avtagit lite på sistone, ishockey och ssk har alltid haft en stor plats i mitt hjärta , Men  bara att kolla på för min del . Jag är
URUSEL
På att åka skridskor.
Jag bor hos mamma Helen :) Är ute hos pappa Mikael ibland :)
Jag hatar vintern och snön och vill ha sommar , När de är sommar är de för varmt och ja vill ha vinter och kyla , så jag har kommit underfund med att jag gillar hösten mest :) Jag tycker om när de regnar :) och ja älskar att ta kort så ja kan ta mycket kort alla fina färger som blir då. Och så är ju de den ABSOLUT bästa årstiden att gå ut och shoppa ;D När man vill handa in lite varmare kläder inför vintern men de är ändå fortfarande lite varmt så man kan köpa sommarkläder ;D
Mitt första ord var mamma :) jag var längst :) och tjockast xD Aså när ja föddes :P var typ 52 cm och vägde över 4kg :D Har gått upp 1 kg sen ja föddes alltså .. Hahah not !! :P typ 40 kg :P
Jag älskar att åka utomlands men hatar att åka flygplan. Jag får alltid nåt jätte jobbigt med öronen. Det är trycket som gör något :S Jag älskar att bada . och sola. Jag tycker inte om att sova borta om det är långt hemifrån mig . Jag vill ha kontroll och se  vad som händer där hemma. Typ om någon har blivit sjuk eller nåt , Men om de är nära går de bra :) Och jag älskar twilight och är hemligt kär i
Robert Pattinsson ;D <3
Här kommer lite bilder från min uppväxt :DUte i malmsjön , jag har på mig mammas glasögon :) Och skenet gör så min näsa ser big mama ut aså :PDet här var alla :) De e dålig kvalite för jag tog korten från kort :P aså jag tog kort på ett kort :)

Puss Puss <3333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emelie! XD

På den näst sista bilden, ser du UT SOM DIN MAMMA, ni är SHIT lika på den bilden!!!

XD

2011-03-02 | 09:37:00
Mooa :D

Hahah jag vet :P alla som ser bilden tror först att de e mamma när hon är liten :D

2011-03-02 | 15:55:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!