Mello ikväll :D <333

Heeeej :D Ikväll är de melodifestivalen :D Vem hejar ni på ?? Själv tycker man alla är bra men hejar ändå lite extra på Sara Varga ! :D Jag ÄLSKAR verkligen den låten <3 Fastnar på hjärnan hela tiden också :)
Jag kom precis hem från att först ha vart på ÖB , Mamma skulle lukta på en duschkräm och så sprutade de upp i hennes näsa xD Hahahahah jag skrattade jätte mycket ;P Jag och mamma har liksadana skor xD Vi är så söta <33 Vi har ätit planka :D Kändes konstigt att göra de så är mitt på dagen xD

Mormor , Angelica och Andreas var också med :)  Bebis hade inte mått bra imorse :( Men de e bättre nu . Hoppas de blir bra å att de inte blir mer sen :)

Nu lyssnar jag på melodifestivals skivan :D Som ni märker är jag ett melodifestivalfreak xD

Just nu är de Linda Pritchard ( came alive )
Vi ska äta hemalagad pizza ikväll till mello :D Finalen <33   Usch jag vill ha mitt långa hår tillbaka !!!

Jag HATAR mitt hår som de e nu ..   Vill verkligen ha långt . Nu ska jag aldrig mer klippa mig !!!
Puuuussss <333333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!