Oj oj vilken rolig dag :D

Heej :D Idag har jag haft såå roligt xD
Har vart med Elin och Emelie mest :D Vi hade de skiit roligt xd
Och jag sa verkligen 1 blondin fråga xD Och jag var allvarlig xD Trodde faktiskt på de ja sa xD
Jag sa : Dör fiskarna på vintrarna för att det blir is på sjöarna ? XD Hahahahahahahahahahaha xD
Elin började asgarva och sa : Hahaha jaa dom döör sen  uppstår dom till sommaren xD
Hahahah aså gud vad ja garva xD Och på kemin finns de en vatten dusch så om man drar i något där så börjar massor massor massor med vatten att rinna xD En i våran klass gjorde de xD OMG ! Hörde bara något som lät å när ja kollade upp så bara forsade de vatten xD
Alla var tvungna att gå ut och vi fick sluta lektionen tidigare xD
Synd att personen inte drog lite tidigare så vi hade kunnat få sluta ännu tidigare . Hahahahah aså guud xD  Sen på svenskan var vi i datasalen , fast ja e typ klar så ja bara satt och skrev klart :) Men elin , Mikis, nelly å andre,
Vi snackade å hade jätte kul :D Elin och Mikis skulle dra ut några sidor från wikipedia . Några sidor .
Som blev nästan 200 stycken!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var massor med pappaer som kom ut xD Bland annat emelies arbete :S Och en bild på bebisen i family guy :D Var nära på att skriva gay xD
Och Johan lufte upp en pall sak och då sa nelly  : De är hjul på den .
Och ja trodde hon sa djur så ja bah : VADÅ DJJUR !! VART !! Xd
Jag blev lite panikslagen xD Hatar småkryp och allt sånt xD I julas så var de alla sveriges spindlar som kom hem till oss med våran julgran. TÄNKER ALDRIG MER HA RIKTIG GRAN !! Och alla i min familj (förutom Ackis) är typ livrädda för spindlar xD

Nu har jag jätte ont i huvudet ! Ska nog ta en alvedon :(  Heej då <33 Puss och kram <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie :D

2011-03-23 | 16:08:59
Emelie :D

Love you gils!! xD <33

2011-03-23 | 16:09:53
Emelie igen!!

hoppsan, jag glömde "r" i girls!

2011-03-23 | 16:10:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!