Ska bara säga :D

Att varje gång jag sover över hos någon kompis och hon gästbloggar ska hon få svara på dom här frågorna som jag har svarat på i inlägget här nedan :D Låter som en tant nu :P Här nedan :P
Imorgon är de hockey , då ska jag gå :)

Jag satt nog i 1 timme och gjorde frågorna och svarade på dom xD Och så mitt i inlägget försvann allt bara :S Jag tänkte jag skiter i de här nu xD Men de hade sparats som tur var i utkast :)
Vevve Och Vandreas Och Angelica Och Aandreas har vart här och kollat lets dance :) Vevve å hennes andreas åkte hem till andreas och till hans hund bruce men ackis och hennes andreas är kvar :)
Vi satte på en hemvideo från när angelica och veronica var små :D Ackis var 5 månader och vevve 2 år xD Dom var såå sööta , vilket dom självklart är nu också :)

Är så trött nu :0 Ska gå och lägga mig när Lets Dance är slut .
Jag längtar till den helgen Sara ska blondera för då ska jag vara där och se henne sitta med blekningmedel i hennes lite mörkare hår :D JIIIIIIPPPPPIIIIII :D VI KOMMER VARA THE BLONDIES <3333

The Blondies we should be <333

Love yaaaaaaaaaaa , God Night now sweethearts :D <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!