Skoldagen ! Mycket roligare än jag kunde tänka mig :D

Hej hej :) Nu bloggar jag direkt för jag har precis kommit hem från skolan :)
Emelie är magsjuk :( Krya på dig gumman <33 Men ja var med Sara och Elin :) Vi hade de faktiskt jätte kul :) Dom skrattade jätte mycket när jag härmade Ludwig eller Leon ;P Dom tycker de e skit likt xD Ludwigs smeknamn är pottan å leon säger alltid : TJA POTTAN . Och när han kom in på matten ( vi fick gå in tidigare , så vi kunde snacka) så skrek jag : TJA POTTAN !! Hhaah de va skit roligt och Sara och Elin garvade ihjäl sig ;P De var väldigt kul ialefall :) Sen så fick pottan tillbaka sitt matteprov och då skrek ja : DE ÄR BRA POTTAN !! Då dog dom nästan av garv ;P Jag med xD De var så kul :D På gympan så spelade vi basket :) De va skit kul xD Kanske inte basketen men aså allt bara ;P
Nu sitter jag och kollar tv :) Och självklart skulle jag ramla när vi gick hem ;P

:D :D :D :D Heej dåå :D <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!