Sorry för igår :)

Hej :) Förlåt för att jag inte bloggade igår men de var lite stressigt :) Jag slutade ju 10 över 3 och sen var de hockey kl 7 och sara å ja skulle innan mötas vid ica maxi för vi skulle kolla på en blondhårförpackning för sara kanske ska blondera :)
Sen köpte vi också glass :) Sen gick vi till hockeyn och där mötte vi Vevve,Vandreas och Aandreas :)
vi fick biljetter på K rad 2 :)

Sen hände de jätte mycket roligt xD Hhahahaha skrattade så J***a  mycket xD
Och sara var elak mot mig xD Vi såg en i min klass så sa hon hans smeknamn så han kolla så stack hon därifrån xD Så han trodde säkert de var ja som sa xD Jag blev jätte arg på henne xD Sa typ fucker till henne 1000 gånger på 1 minut xD
Idag var jag tvungen att gå hem efter 2 lektioner för att jag mår dåligt! :( Är jätte förkyld och ont i huvudet och förut mådde ja lite illa :(
Nu känner jag mig väldigt varm och febrig :(
HATAR ATT VARA SJUUUUUUK!!! SÅ JÄVLA TRÅKIGT !!!
Och jag får ingen luft !! Jag måste andas genom munnen hela tiden :(

Hoppas alla ni andra mår bra <33
Nu kollar jag på top modell igen , Förut har jag legat och kollat På Twilight I Angelicas rum .
Heej då alla friska och sjuka människor xD
Puusss <3333
<33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!