Stressig morgon xD

Hej :D Har kommit hem från skolan nu :) Vart en  bra dag, Hade vikarie i matte och tyska :)
Men imorse bleev det väääälldiigt stressigt för mig xd
Hade ställt klockan på 08.00 . Vaknade ungefär 07.50 enligt MIN klocka.... JAG HAR JU FAN INTE ÄNDRAT TIDEN TILL SOMMARTID !! så jag vaknade klockan 08.50 och vi började 09.40 och skulle gå klockan 09.25 !! Och jag skulle tvätta håret också och de var ett måste för de såg inte vackert ut precis !!
Aså jag var så jävla stressad å de märkte jag sen också på min mage xD Får alltid jätte ont i magen när jag stressar.
Jag tvättade håret på 3 minuter ungefär , tog på mig kläder på 5 min brukar ta 20 minuter ! att hitta kläder å allt . Hann inte äta frukost , Usch ´vad stressigt de var . Men sen när ja kom ut så kom jag ungefär 4 minuter före Nelly :D det blev jag jätte glad över :D Den här morgonen ligger tvåa på min stresslista :D ettan är . jag var ute hos pappa å vi började skolan klockan 08.15. Jag undrar varaför klockan aldrig ringer så jag går upp och ser att klockan är 07.59
Jag började om 16 minuter å jag stog där i pyjamas å rufsigt hår och ute i enhörna !! tar typ en kvart att bara åka in till stan . Det var jätte jobbigt faktiskt .
Jag kom faktiskt till skolan 08.14 xD Jag hann i tid men det var väääldigt stressigt xd
Hoppas ni har haft de bra idag :)
Puss Puss Puss <33

Jag kommer publicera en bild sen för bilden kommer inte upp när jag klickar på att ladda upp den .
Suck <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!