Svårt att tro att jag inte föddes med den där sjukdomen klumpfot -_-

Hej ! Var bara tvungen att säga att jag är så jä**a klumpig !!
Jag slog tårna i en pall vi hade och de gjorde jätte ont så jag tappade balansen och ramlade -_-
Så HELA foten fick ta smällen ! Nu är de omlindad i bandage ! Är så trött på att jag ramlar och gör illa mig hela tiden ! Och foten var ganska svullen :(

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSCCCCCCCHHHHHHHH !!!!
Sara och jag är precis lika klumpiga !! Fattar inte hur man kan lyckas med de egentligen !


Rubriken passar ! Men jag har ju så breda fötter så de e säkert dom som gör så att jag lyckas ramla och skada mig hela jädra tiden ,  Puss <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!