Klockan är 07.19 en söndag morgon :P

Hej och god morgon !
Jag skulle ha gått upp halv 8 men jag vaknade när de var fullt liv här :P Vår katt hade bajsat i några av mina kläder :P Som tur var skulle dom kastas xD
Men då ville våran hund ta bajset och mamma försökte få bort han där ifrån :P Hahah skrattar när jag tänker på det :P Så sen kunde jag inte somna om så jag gick upp :P Nu kan ja sitta här och typ vänta till klockan är 08.00 :P

Kollar ett gammalt avsnitt av projekt runway :P De är en som smörar utav bara som karin hade sagt he pip te :P
De e ganska roligt att se för jag vet att de e han som kommer åka ut :P
Hahaha xD
Puss alla hoppas ni får en bra dag <33 Kärlek till er !!

Yepp de e vi som kommer åka till grönan :P Jag varnar grönan ! AKTA ER !!! xD<333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Niinoow

Hej!

Kika gärna in på min blogg. Lottar just nu ut ett torrschampoo :))

Kram!

2011-05-22 | 14:50:31
http://niinoow.blogg.se/
Anna - rösta på mig och bli länkad!

Haha vilken katt :)

2011-05-22 | 16:46:20
http://annaanstensen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!