Tillbaka ! Ny och fräsch :D

Heej :D Nu har ja bestämt mig för att börja blogga igen från mitt blogglov !
Har hänt mycket sen sist men e lat och tänker inte berätta vad som har hänt xD

Idag efter skolan så gick jag och Elin till torekällberget ;) Bästa bästa säger ja bara xd

Först så kollade vi på djuren och sen gick vi till den där halmsaken man ska hoppa ifrån å elin hoppa på en gång men ja vågade inte ! ;)

Jag hoppade två gånger när ja satt ner ! Allvarligt de var kanske 1 och 1 halv meter ner xD
Fast till sist vågade ja faktiskt hoppa vanligt xd
Elin garvade skiit mycket <33 Jag också fast jag var rädd också xD

Sen så gick vi upp till den där gamla skolan å vi blev skiit rädda xD
Hahaha vi fick för oss att dom gamla lärarinnorna hemsökte skolan å så såg vi en bild på en gammal klass som hade gått i den skolan å den fröken var skiiiit läskig !! Å elin stack ut å ja blev skiit rädd för i ungefär 2 sekunder var ja ensam där inne xD

Vi ASGARVA verkligen xD
Sen så gick vi in i de där andra huset dom har satt dit inte för så länge sen :P
Hahaha vi hade snackat jätte mycket innan om att de skulle stå ett spöke med vit klänning bakom gardinerna och kolla på oss xD Vi var jätte rädda när vi gick in i huset xD


Å de e ju glas å jag såg elins fötter i glaset och 1 sekund efter de så råmade en ko ! Xd kan ni fatta hur jävla scared jag blev xD Jag skrek :P Fats inte så högt för eftersom de e ett gammalt hus kanske något skulle braka elr nåt xd

Vi skrattade skiit mycket heela tiden ;) <3333

Tack för en underbar tid Elin <33333333333333333333333333333333333333333

Nu har jag en katt bakom mig som snarkar högre en en människa xd Min undrrbara timjan :P <33

Ha de bra alla godingar där ute <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!