Hahah allvarligt ;)

Hejsan :P
Jag och nelly joggade nerpå stan via väsregårdsvägen :P De var faktiskt jätte sköönt :D Men efteråt blev man ganska slut :P

Men jag skulle ju köpa massa saker :P Jag köpte absolut INGENITNG :P Varken av de eller något annat xD
Hahaha :P Imorgon så ska jag och Nelly ut och jogga igen :) Då ska vi bestämma våran speciella runda som vi alltid kommer jogga :)  Och så frågade Emelie om vi kunde göra något också :D Ska bli jätte roligt :D <3

Och skolan börjar..... Suck !
Men ja längtar efter att se om nån har förändrats :P
Vi får se hur de går :) Ja tänkte göra design bilden så får ackis hjälpa mig sen att göra den på bloggen ;)
Puss <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helen Wallén

Duktiga ni är. Och skönt med pengarna kvar i plånboken ett tag till. Kram på dig/ Mamma.

2011-08-15 | 20:49:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!