Hockey,Tv Och Läskig Måne :S

Heej :) Vi var på hockey idag :D SSK-RÖGLE! SSK vann med 6-2 :D
När vi kom hem Så gjorde jag och mamma varma mackor och kollade på TV :)

Idag har de vart nån dag , där månen kommer nära jorden , tydligen jätte nära . Och Bebis blir orolig och står oc skäller hela tiden:S Fullmånar gör ju vissa människor känsliga. Aså dom har svårt att sova och vissa får ont i huvudet. Mamma drömmer läskiga mardrömmar :( Det gjorde ja inatt :( De var jätte läskigt !! Den var så här: Mamma och jag satt och kollade på tv och bebis skällde så jag gick ut i köket för att stänga dörren . Och när ja skulle de var de någon från andra sidan som drog i den så att jag inte kunde stänga den liksom. Någon höll emot. Sen så började våran damsugare låta och tv liksom exploderade lite, Och så hörde jag fotsteg som kom närmare och närmare :( Usch fyy vad den var läskig ! när jag vaknade mitt i natten vågade jag inte kolla eller röra på mig! Och jag låg med huvudet mot liksom rummet,Och ja vågade inte vända på mig till vägg hållet för om de var någon där skulle den ju märka mig liksom om jag började röra på mig :( :P Hahah vad töntig jag är xD Men jag blev jätte rädd . Sen så rörde mamma på sig å då passade jag också på xD

Men jag har nog aldrig drömt så läskigt .. Jag var verkligen livrädd!
Hahah hoppas de inte blir ikväll igen. För då tänker inte jag sova längre , Jag strejkar mot min egen sömn då xD Jag har typ inte drömt mardrömmar på 2 år :0

Nu ska jag och mamma kolla vidare på körslaget :) Vi äter glass just nu också ::)
Puss Puss Puss Puss // Mooooa The Blondie :D <33 <3333333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!