Ehh bloggar ändå :D

Hahaha har inget att göra förutom att kolla på 27 dresses på 4 an :D Filmen är skiit bra :D Den handlar om en tjej som älskar bröllop och hon 'är brudtärna på massor och drömmer om att själv få gifta sig en dag . Hon är kär i sin chef men hennes syster är också kär i han och chefen och hennes syster ska gifta sig :( Tycker så synd om henne :( Men de blir bra i slutet :D tänker inte säga vad som händer i slutet för er som vill se filmen själva :)

Men kan bara säga att jag verkligen skulle kunna STRYPA huvudpersonens syster !! HATAR verkligen henne!
Imorgon ska jag och Mamma någonstans och handla saker inför påsk :D Hoppas också att kanske kunna komma någonstans och handla in lite nya kläder :) Vill ha en heelt ny garerob nu :D men stuff jag verkligen andvänder :)

Men nu ska jag kolla vidare på filmen :) Ha de bra <333 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!