Har haft samtal :D

Hej Har haft samtal idag :D Jag var en av dom 7 av typ 25 i hela klassen som inte hade fått en prick på dom som stör :D Tjoppi :D
Är skiiit glad över de :D och vår mentor sa att han skulle göra allt och han sa också att han inte tror att vi tjejer kommer splittras till dom nya klasserna i åttan :D Yeeees :D
Det gick bra. Men jag hade varit mycket sjuk :( Det har varit sjukdomar heela tiden för mig . När den ena tagit slut kommer en ännu värre sjukdom .. Men nu hoppas ja de e slut med de :)

Sara var ägig på cabarén idag <3 Hon var jätte duktig <333

Skrek bah:_ SAAARAAA !!!  Och massa annat ;) Hon bah : sssshhhh ;P
Är hos mormor nu :) Vi har fixat i hennes källare och nu har vi fikat :) Jag vill fråga min gympa lärare om jag får snurra på en sån där stång på gympan imorgon :) INTE STRIPPSTÅNG OFC !!!
;)
Men nu ska vi snart åka :) Hej då <333 Puss Puss Puss <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moas Sara <3

Naww tack så mycket min Mois !!;))<3

2011-04-15 | 18:50:15
http://sarasundstrand.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!