Imorgon blir det tjejkväll hos Sara !! :D

Imorgon ska jag och elin sova hos sara :D Ska bli fett kul ju :D
Då ska vi gå till max och äta där :D Jag kanske lyckas få med dom ner på stan för ja vill verkligen köpa en sån där hatt ;) Aså typ michael jackson stil på hatten ;D Om ni såg på bachelorette för nån vecka sen så hade hon en sån hatt ialefall :D
Tror inte att dom tackar nej till lite time på stan :D

Igår gjorde vi massor här ute :D Först så åkte vi ner till båten och tvättade av den , Sen fick vi mat hos farmor, Åkte upp hit och cyklade rundan här ute som e ungefär 6 km tror ja, Sen har jag studsat som en dåre :P Var ute typ hela dagen :D var så jävla fint väder ute :D
Ska nog snart ut igen idag :) Och ikväll ska vi upp till heron och kolla på hur många lingon finns det i världen :D

Och elin har klippt lugg nu !! :D Hon är säkert jätte snygg <333
Vi sees :D  Love yaaa <333Jätte gammal bild på mig :P Det var på studsmattan här ute för typ 5 år sen ;D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!