Bland dessa skor , Vilken tycker ni är snyggast och vilken skulle ni vilja köpa ? :)

Denna sko för 399 kr ! för klubbmedlemmar antingen 249 elr 299 kr :) Här kommer en liten beskrivning :)Svart sko i skinnimitation, Foder av textil.
Klackhöjd: 9,50cm
Skafthöjd: 7cm
Skaftvidd: 23cm


Denna sko för 399 kr :D Eller 249 elr 299 kr för klubbmedlemmar :) Samma som den ovanför fast denna är brun :)Brun sko i skinnimitation, Foder av textil.
Klackhöjd: 9,50cm
Skafthöjd: 7cm
Skaftvidd: 23cm


Denna sko för 349 kr :) Vet faktiskt inte om den är billigare för klubbmedlemmar :) En beskrivning kommer här :)
Svart sko i skinnimitation, Foder av textil.
Klackhöjd: 8cm
Skafthöjd: 11cm
Skaftvidd: 28cm


Denna sko kostar också 399 kr :) Dock vet jag inte om den är billigare för klubb medlemmar :) Svart sko i mockaimitation, Foder av textil.
Klackhöjd: 8cm
Skafthöjd: 10,50cm
Skaftvidd: 27cm
Jag gillar faktiskt den är skon :) Fast de e mocka å de e inte så bra :( Men de kanske skulle kunna bli en hockey sko :P
Denna sko kostar 349 kr. Samma där vet faktiskt inte om de e billigare för klubbmedlemmar :)
Flerfärgat sko i textilmocka, Foder av textil.
Klackhöjd: 8cm
Skafthöjd: 11cm
Skaftvidd: 28cm

De här var dom skorna :) Sätt igång och hjälp mig med vilken jag ska välja :D Puss puss <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helen

Det första paret tycker jag, tralala...... =)

2011-08-10 | 22:08:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!