PopCorn och EnergiDricka! Min och Mammas Special ;)

Hej :D
Nu sitter ja och äter popcorn och dricker energy drink ;)
De e liksom min och mammas egna specialrätt eller vad man kan säga ;)

De e alltid vi som äter och dricker de ;) <33
Alltid när ja ser popcorn eller energi drickor så tänker ja på mig och mamma ;)

Började helt plötsligt längta lite efter skolan :P vet faktiskt inte varför ! Men ja längtar tills nästa helg för på fredagen efter skola och jobb och allt så åker jag mamma och mormor ner till Vimmerby :) Där vi ska sova från fredag till söndag :D Och på Lördagen så ska vi gå på Astrid Lindgrens Värld :) Jag älskar alla hennes böcker och filmer och allt :) alla utom bröderna lejonhjärta och mio min mio :P

De ska bli jätte kul och mysigt :) <3 Kram <3Sööta systrar <33
Jag och mamma ;) <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!