Design, VARFÖR KAN JAG INTE DE xD

Hahah allvarligt alla andra gör om sina designer hela tiden men inte jag xD
För de första hittar jag aldrig bra bilder och för de andra kan jag inte fixa de :P

De är ju bara MASSOR utav siffror så jag försåtr INGENTING !! :P
Ackis har alltid hjälpt mig förut men nu har hon flyttat hemifrån så :/
Men ja ska vänta med att ta kortet som jag ska ha för jag ska nog ha en när jag har shoppat lite nya stuff ;)

Jag vill ha puumps :P Ska köpa några :P Ska ner på stan och kolla sko affärer där och på skopunkten :)
Hoppas de finns snygga , De ska jag ha och så andra kläder ja köpt. Väska accesoarer kanske också :)

Keps:P Jag har önskat mig de för jag vill verkligen ha de :D Ja ska göra en önskelista här på bloggen som alla i släkten kan se :) Puss alla <333 Kraaamammiizzz Håret jag verkligen HATADE :P Nu har de växt ut igen ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!