Gulliga mamma <3

Hej och godmorgon :) Klockan är 06.32 ;) Mamma kom in och sjöng för mig och gav mig en morgon present nu innan hon åkte till jobbet :)

Jag fick en jätte fin ängla ask med ett par örhängen i :D Lägger upp bild sen :)
Jag älskar änglar :)
Hon hade även köpt en räkmacka till mig som jag kan ha som frukost lite senare :) Älskar dig mamma <3

Nu ringde Ackis och grattade mig :D Tack :D Hon sjöng så fint :) <333
Ha en riktigt bra dag nu allihopa så kanske vi ses ikväll :)
Puss <333

Ps. Mamma hade ett glittrigt papper så igår när hon slog in packet var heela hon glittrig :P
Och nu idag när ja öppna så är hela jag glittrig :P
Hahah ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!