Idag blev dom miiiiiiiiiiiiiina :D

Tjenixen :D
Idag har varit bästa dagen med Nelly Telly :D Jag fick födelsedagspresent av henne :) Vet ni vad de va ! Presentkort på skopunkten på 300 !!! Herregud aså ! Tack så mycket Nelly <3
Vi började med att gå till skopunkten och då köpte jag mina älskade skoor :D För presentkortet av nelly :D
Dom här :D Jag lskar dom ! Ville inte ens ta av mig dom xD
Sen så gick vi hem och lämna lite saker sen gick vi till stan :D
Där köpte jag ett linne och en lite längre tröja :)


Sen åt vi på nancy:s :)
Så nu sitter jag och kollar på Farsen Där Fick Du :D Den är så rolig :P
Skrattar för mig själv :P

Puss och kram till er <33
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!