Tjeeena Mittbena Prinskorv Prinskorv Så Hälsar Vi Här ;)

Heej heeeej :D Hahah rubriken är från fantomen :P de var  några amatörer som   spela upp fantomen när ja var liten å då sjöng doom : Tjena mittbena prinskorv prinskorv så hälsar vi här ;)
De var bakom ica i enhörna :P

Nu är ja å pappa hos farmor :) Vi rensade lite å så :) De har regnat och åskat absolut HEELA dagen :O
Knappt uppehåll en gång :O Ialefall i enhörna :)

Snart ska jag hem till mamma och snart fyller jag år :P
Hahah låter som ett litet barn som inte ens kan sova på natten :P
Haha de kommer ja kunna de lovar ja :P

Å ja längtar även till när jag får köpa mina skoor :D och min nya look :P Måste ner på stan ! Kanske Nelly kan följa me mig :)

Aja vi sees sen :D Puss Puss alla <3333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!