Kalabalik xD

Heej alla :D Och god morgon eller dog förmiddag ;)
Idag ska jag mamma mormor vevve och andreas på Billbingo ;)
Sista gången nu :P

Mamma och ja har löst melodikrysset :D Gick bra :P

Hahah igår så fick ja å mamma för oss att när vi skulle ut med bebis så skulle Timjan få följa me :P
(timjan e vår katt och bebis vår hund )
Så vi leta fram ett gammalt halsband och koppel :P Men de var inte värdens bästa :p
Hon var typ jätte rädd och ville inte gå ut med hon gick ändå ut sen men hon satt bara och gjorde ingenting så då skulle vi gå upp igen med henne men då såg hon människor så hon blev jätte rädd och slet sig ur kopplet !!
Jag bara såg henne springa bort mot lekparken !
Jag fick seriöst panik för hon har inte varit ute sen jätte många år tillbaka för hon är en inne katt :P
Men som tur var så höll hon sig inom ett område så hon sprang liksom inte iväg !
Men de var en hund längre bort och bebis kollade jätte mycket på han så jag var jätte rädd att bebis skulle börja skälla så att den hunden började skälla för då skulle ju säkert timjan bli jätte rädd så hon bara sticker iväg :P
Men som tur var så gjorde dom inte de :P

Men jag och mamma skulle försöka fånga henne men hon är jädrigt snabb :P Så vi missa henne precis !
Men sen så började hon äta gräs och jag började liksom klappa henne lite och sen kunde jag ta henne å då skrek ja till mamma : SPRING OCH ÖPPNA DÖRREN !! SPRING NUU !! :P
Hhaah ja hade värsta hjärtklappningen för ja trodde att min älskade timjan skulle rymma :P
Men tillslut så fick vi in henne :P Phuuu ;) Men sen gick vi upp med henne och gick ut igen för att riktigt kunna gå ut med bebis ;) Nu när man tänker på de såhär efteråt kan man faktiskt skratta åt de men då var de INTE kul :P
Mina älsklingsSkor :D <33 :P Ha en bra förmiddag ;) Eftermiddag och kväll :P

2011-0
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!