Har ni någon gång varit med om att skinka smakar lakrits??

Hejsan :)
Nu är vi alla påväg hem till ackis och Andreas på en myskväll med spel :) har precis varit och ätit julbord :) det var jätte mysigt men herregud vilket kaos ;) de var massor utav folk där och värsta kön till maten och allt ;)
Men det var mysigt :) Hahahahaha allvarligt jul skinkan smakade LAKRITS xD haha och alla som känner mig vet att jag verkligen inte är ett fan av lakrits ;) usch ja tyckte verkligen inte om den ;) men allt annat var ganska gott :)

Inatt ska jag sova hos ackis å Andreas :) ska bli kul :D
Jag längtar verkligen till jul nu :)
Det är bara snön som fattas :) <3 kärlek <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

jo.vidrigt. skinkan på ikeas julbord smakar lakrits!

2011-12-15 | 20:17:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!