Så konstigt! Känner mig stressad för att jag inte inte har något prov att plugga på!

Hejsan alla :) Nu är ALLA läxor och prov klara för de här läsåret. Phuuu Fast jag känner mig nästan lite stressad för att jag inte har något att plugga på! Det har varit så otroligt mycket just nu och varenda kväll har jag suttit med en bok och bara pluggat! Jag har gjort 6 prov på 2 veckor nu!!! Matte Idrott Idrott Tyska So Engelska Svenska Hahah de blev t om 7 ;) Ja jag har haft ganska mycket och därför har det varit dålig updatering är också tyvärr :( Idag sätts betygen också :) Idag har verkligen varit en super bra dag ;) Imorse fick jag tillbaka mitt tyska prov och jag fick A :D 51 av 53 rätt :D Sen så fick ja jätte mycket beröm på musiken och bara massa bra saker har hänt :D Å förresten är de ju bara 10 dagar kvar till julafton nu :D Hahah :) God jul på er och stressa inte över inget som jag gör ;) <333
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!