Stress please leave me NOW!!!!

Hejsan .
Nu i veckan får ni vara beredda på dålig updatering efterom jag har massor utav prov och allt i skolan eftersom jag var sjuk förra veckan.
Jag har faktiskt SJUKT mycket just nu :/ Å jag har fått hem massa saker ja måste göra till min konfirmation.
Skriva in några böner i nån bok :S och någon dag måste ja gå på två olika gudstjänster :/

Nej ja får panik av de här :( Mitt hjärta tål de inte :( Usch går in i väggen snart :(
Får tänka på att det är klart nästa vcka vid den här tiden. Om de inte har kommit mer då :P
Nej men jag ska plugga å göra mitt bästa :)
Måste tänka på min hälsa också :O Phuu.

Nej ja kanske ska slå in lite julklappar å tänka på annat nu ? Ja , eller titta på tv å grubbla. Gaaasch ja måste göra NÅGOT ialefall ;) Får se vad de blir :) <33

Kärlek <3 Från er " lite småTokiga Moa" ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma

Kommer gå bra på proven, ta det bara lugnt!!! <3 <3 <3

2011-12-05 | 05:08:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!